Selasa, 28 Februari 2012

Ceramah Anwar Dicemar.wmv

Ceramah Anwar Dicemar.wmv aku takla obses berpolitik tp mlm nie aku nk bgtaw.aku malu kalau aku nie UMNO.aku rse hina kalo aku nie mat rempit UMNO kluang.. aku rase bodo kalau aku pcye sume berita dan akhbar yg sahih katenyer.kenape,mata dan kamera aku mnjadi bukti org2 tua di baling batu,telor,direjam lembing bendera,dibaling mercun bola sebab provoke mereka tak dilayan.respect kt pmbngkang sbb dh kne mcm2 pon dieorg tak balas blk.alhamdulillah.harapnye korg balik rumah tgk kpale atau kaki mak bapak kau yg bdarah..korg sndri yg baling.. adakah ini dikatakan pendekar melayu? From: MrLuciferssss Views: 7213 24 ratings Time: 02:58 More in People & Blogs

Sewa Ruang Kantor Jakarta Murah agen ayam ceker ayam ati ayam kepala ayam

Tidak ada komentar:

Posting Komentar